Saving Memoir

No more update after 1 December 2011 | moved to maktubat.wordpress.com

Jom Layan The Beloved

Alhamdulillah, aku dah beli latest album Mesut Kurtis pada Rabu lepas. Mesut Kurtis ni tak ada lah famous sangat bagi peminat nashid di Malaysia. Tapi bagi aku nashid2 dia ok la untuk halwa telinga. Baru je 2 hari lepas dia buat performance di Stadium Melawati Shah Alam sekali dengan Maher Zain dan lain-lain.

Ni latest album Mesut Kurtis; The BeLoVeD

Album ni ada 12 lagu termasuk 1 remix. Mostly, lagu-lagu dalam album ni best la, ada satu dua lagu yang kureng skit atau mungkin dah biasa dengar rentaknya. Bagi aku, dalam album ni paling best ialah lagu The Beloved, Ya Allah, I Think of You (feat with Irfan Makki; juga buat performance kat stadium Melawati). 3 lagu tu la yang paling best. Kalau ikutkan, aku jarang beli cd original, biasa download je kat internet..hehe. Tapi takpe la kali ni duit lebih skit beli yang ori RM25. Not bad la, tapi mahal dowh!.

Aku bukan la peminat fanatik lagu nashid, kebanyakan lagu nashid malaysia aku banned…haha.Dalam bab music, aku tak punya jenis lagu spesifik samaada ianya nashid, rap, blues, jazz, instrumental dll asal best pada telinga aku maka ok la. Bahkan aku rasa aku lebih anti nashid (nashid melayu). Aku minat nashid pun tak de la sampai ke Stadium Melawati, tapi kalau dapat pergi dengan tiket free & transport free…for sure aku akan pergi..hahaha.

Ok la, aku bukannya nak berceramah kat sini. Hanya untuk perkongsian bersama, korang kena beli @ download album ni pasti puas. @ least dapat la tenangkan hati korang yang kacau tu. Kat bawah ni aku letak 1 sample lagu Beloved dari album The Beloved..

Beli jangan tak beli ! Download jangan tak download! tapi dosa korang tanggung la sdiri kalau tuan dia tak reda download yang pirate..hehe..:)

Single Post Navigation

Leave a Reply

