Saving Memoir

No more update after 1 December 2011 | moved to maktubat.wordpress.com

1 Muharram 1432

Selamat Menyambut Tahun Baru Hijrah Yang ke Satu Ribu Ampat Ratus Tiga Puluh Dua !

Happy New Year 1432H !

كل سنة وانتم طيبون !ه

Alhamdulillah sedar atau tidak, hari ini 1 Muharram 1432 @ 1/1/1432 genaplah 2 tahun umur blog aku ni. Ini juga bermakna sudah 2 tahun fikrahmujahid.blogspot.com (tak femes pun) dikebumikan di alam maya. Campur tolak dah 4 tahun aku berblog. Alhamdulillah, aku masih istiqamah dengan blog aku yang tak seberapa ni dan memang aku tak berpuas hati dengan pencapaian blog aku ni. Menunjukkan ilmu yang dikongsi masih belum dapat dimanfaatkan dalam medium yang lebih luas.

Namun aku berasa bahagia kerana hari demi hari jumlah pengunjung blog ini makin bertambah. Aku gembira apabila  tulisan aku dikongsi ramai, terutamanya melalui aplikasi sharing dalam facebook. Dengan harapan, niatku untuk berdakwah melalui blog dapat digapai. Sharing is caring, means that when u’r sharing good knowledge with ur friend u’r helping & guiding them into  path of light, insya Allah.

Terima kasih kepada mereka yang sudi membaca dan menyebarluaskan pendapat dan pandangan aku yang tak seberapa.

Moga tahun baru membawa erti kehidupan yang baru kepada kita semua.

 

Single Post Navigation

Leave a Reply

